Kamis, 26 September 2013

Pelik..!!.Kerana Terlalu Besar,Punggung Wanita Ini Boleh Di Jadikan Tempat Menyimpan Barang

Kerana terlalu besar punggung wanita ini boleh menjadi rak yang boleh digunakan untuk menyimpan pelbagai barang. Mempunyai punggung yang bsesar merupakan impian semua wanita namun jika punggung yang dimiliki tertalu besar pastinya akan menjadi masalah dikemudian hari.

Seperti yang dialami Wanita berusia 42 tahun bernama Barbie Edwards kerana besarnya punggung wanita ini boleh digunakan untuk meletakkan barang.

Barbie Edwards juga mendakwa dirinya sebagai wanita yang mempunyai punggung terbesar dan meminta Guinness World Records untuk membuatkan rekod punggung yang boleh dijadikan rak, jika permintaan ini diterima maka Barbie Edwards merupakan orang pertama yang memecahkan rekod sebagai punggung yang boleh dijadikan sebagai rak.


"Semula aku tidak suka pinggulku dan punggung aku yang besar, tapi sejak aku menjadi model aku mengubah pandanganku itu," tutur Barbie pada The Sun. "Punggungku adalah karierku dan aku tidak ingin mengubahnya." "Aku sering menggunakan punggung ku untuk rak ketika menyiapkan makanan untuk keluarga," lanjut ibu dari 3 anak ini. "Hal menguntungkan juga boleh membersihkan rumah dengan meletakkan alat pembersihan di punggung aku ini.

"Saiz punggungnya yang terlalu besar membuat Barbie Edwards terkadang mengalami kseuliatn seperti ia pernah tersepit di bilik mandi awam serta sering menjatuhkan barang-barang dengan belakangnya. Kini Barbie menikmati menjadi model bertubuh besar di samping profesi aslinya yaitu pekerja sosial. Sejak itu ia mempunyai banyak fans mencapai 4 ribu netizen dan kerap ditelepon lelaki. rata-rata mereka suka meminta wanita asal Washington itu berfoto dengan sesuatu dibentangkan di atas belakangnya.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar