Jumat, 27 September 2013

Seorang Petani Di Penjara Kerana Mengintip Seluar Dalam Wanita Di Pasaraya Carrefour

Seorang petani dijatuhi hukuman tiga bulan penjara pada hari Minggu (27/6) kerana kantoi merakam video yang tak senonoh dari para perempuan yang tengah membeli-belah tanpa pengetahuan mereka.

Mahkamah Umum memerintahkan lelaki itu dihantar pulang setelah menyelesaikan masa hukumannya dan merampas telefon mudah alih miliknya.

Defendan yang berusia 29 tahun tersebut ditangkap pada 9 April lalu kerana dilihat menyembunyikan telefon bimbitnya lalu merakam video yang pakaian dalam sejumlah perempuan yang memakai skirt mini di pusat beli-belah.

Seorang korporal dari Yaman mengatakan kepada pendakwa bahawa saat ia tengah bertugas di pusat membeli-belah tersebut, ia mendapat maklumat dari seorang sumber mengenai seorang lelaki yang merakam video yang seluar dalam sejumlah perempuan tanpa pengetahuan mereka.
 

                        Ilustrasi: Sang petani merakam gambar seluar dalam seperti ini


"Kami kemudian pergi ke ruangan kawalan dan mendapati si terdakwa. Kami melihat dia mengambil sebuah sarung kaki lalu memasukkan telefon bimbitnya di dalam (sarung kaki itu). Ia melubangi sarung kaki tersebut untuk mengambil gambar melaluinya. "

Llelaki itu terus mengekori para perempuan yang tengah membeli-belah hingga ia ditangkap Sejurus kemudian.
Selepas polis merampas telefon bimbitnya, baru diketahui bahawa ia telah merakam empat perempuan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar