Selasa, 01 Oktober 2013

Pengurusan Stadium FC Luzern Switzerland Menyewa Penari Bogel Untuk Tarik Penonton Ke Stadium



Keadaan kewangan yang kurang menggembirakan tengah dihadapi kelab asal Switzerland , FC FC Luzern . FC Luzern pun mencari cara agar boleh tackle penonton yang lebih banyak. Mereka berinisiatif untuk menyewa jasa penari telanjang atau strippteas .

Idea itu diciptakan pemilik Luzern yang telah berusia 68 tahun , yakni Bernard Alpstaeg . Alpstaeg menggunakan perkhidmatan wanita berparas cantik dan molek untuk menambah jumlah penonton yang datang ke Stadium Swissporarena , tempat FC Luzern .

Para penari itu merupakan penari yang dipilih langsung oleh Alpstaeg yang telah mendapatkan lampu hijau dari Persekutuan Bola Sepak Switzerland untuk menjalankan ideanya tersebut . Para penari telanjang itu akan muncul ke lapangan hanya dengan mengenakan bikini dan menari saat pemain Lurzen tengah melakukan pemanasan.

" Kami bermain dengan baik dan kami mempunyai skuat yang hebat di musim ini , tapi kami ingin tampil lebih atraktif, " ujar Alpstaeg seperti yang dipetik dari laman Metro.co.uk

"Saya ingin sebuah persembahan sebelum perlawanan. Saya ingin penari seksi menghibur suporter sebelum perlawanan dimainkan . Stadium akan penuh , saya dapat menjaminnya , " ucap Alpstaeg penuh keyakinan.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar