Senin, 21 Oktober 2013

Seekor Babun Meramas Payudara Pengacara Tv Ini Ketika Siaran Langsung [Video]


Hal lucu kembali terjadi di tengah siaran langsung berita televisyen . Seekor babun tiba -tiba meramas payudara si penyiar berita yang cantik .

Kejadian apes itu menimpa Sabrina Rodriguez yang membawakan siaran berita untuk stesen Fox 40 di Sacramento , California. Saat itu ia tengah meliput untuk mempromosikan Lodi Grape Festival. Sabrina pun menghadirkan bintang tamu seekor babun bernama Mickey .

Awalnya Sabrina bersalaman dengan Mickey yang menyambut sopan. Namun siapa sangka, Mickey kemudian langsung memegang payudara Sabrina dengan tangan satunya berada di bahu penyiar cantik itu . Mickey dengan tenang memandang kamera terus dalam kedudukan itu hingga siaran selesai.

Sabrina sempat sempat tertawa salah tingkah tapi tetap meneruskan siaran dengan profesional. " Dia sepertinya cuba untuk ikut sedikit merasakan , " candanya ke arah kamera tanpa berusaha melepaskan diri dari tangan jahil Mickey .

Mickey sendiri bukan sosok babun sembarangan kerana sudah terkenal sejak muncul dalam filem " Rock of Ages " bersama Tom Cruise . Pengarah filem tersebut mengaku Mickey memang nakal di lokasi penggambaran dan sering membuat heboh para kru . Namun Tom menyukai saat-saat penggambaran bersama Mickey yang begitu jinak padanya.

Inilah siaran Fox 40 memaparkan dada Sabrina diramas babun - Di Sini


Tidak ada komentar:

Posting Komentar